شهر سکوت

iran manoto

شهر سکوت

iran manoto

بعد از این در واقعی بودن هر عکسی شک کنید

بعد از این در واقعی بودن هر عکسی شک کنید....


این عکسها همه از روی ماکتهای دست ساز گرفته شده!! باور میکنید؟!!! خالق این صحنه ها آقای "زیب متیو" است که این ماکتها رو با پنبه و زرورق و نمک و شکر به اضافه فلزهای ورقه شده درست کرده!!! ببینید و لذت ببرید

نظرات 1 + ارسال نظر
اصفهانوب سه‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:22 ب.ظ http://www.esfahanweb.com

سلام دوست من ؛ [لبخند]
مطلب بسار مفید و جالبی بود ، من که خیلی استفاده کردم .
من کارم طراحی و میزبانی وب هستش .
اگه یه روز خواستی وبلاگت رو تبدیل به سایت کنی حتما باهام تماس بگیر ؛
میتونم با بهترین قالب ها و سیستم های مدیریت محتوا نظیر جوملا و وردپرس وبلاگت رو به یک سایت کامل تبدیل کنم .

اصفهان وب ؛
ارائه دهنده ارزانترین خدمات میزبانی وب با بهترین سرعت و کیفیت .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد