شهر سکوت

iran manoto

شهر سکوت

iran manoto

طنز آقای خوش غیرت

آقای خوش غیرت میمیره میبرنش توی یک اتاقی که توش پر ساعت بوده … بعد بهش میگن این

ساعت...


  • به آقای خوش غیرت می گن خاک یر
    سر بی غیرتت دیدی در خونتون مردای شهر صف کشیدن؟ آقای خوش غیرت می گه: اقدس طلایی دیگه بابا
  • زن آقای خوش غیرت
    مشغول بودن! شوهرش سر می رسه یا رو را دنبال می کنه میزنه طرف رو له و لورده میکنه.
    زنش میگه عجب غیرتی. آقای خوش غیرت میگه اگه تو هم با کفش بیای بالای تخت همین بلا را سرت
    میارم !!!

  • به آقای خوش غیرت میگن
    برای تنظیم جمعیت خانواده چکار میکنی میگه شبا در خونه رو قفل میکنم

    dir="rtl" lang="FA">

  • dir="rtl" lang="FA">یه آقای خوش غیرت روی در خونش نوشته بود: ورود افراد زیر 18 سال ممنوع ! میگن چرا این رو

    نوشتی ؟! میگه آخه ناموس که بچه بازی نیست !!!-

  • اماکن دیدنی شهر
    1 . کلوچه پزی
    2 . پدر و پسران
    3 . کتیبه زن باوفا
    4 . مجسمه مرد باغیرت
    5 . میدان شهید حلالزاده
    6 . پارک زیبا دماغ

  • dir="rtl">

  • dir="rtl">از خوش غیرت میپرسن: ممد آقا، بچه کجایی؟ میگه: خودم بچه شهرم، ولی بابام بازار مشترک بوده!

  • dir="rtl">رشتیه کامیون میخره پشتش مینویسه: رسوای عالم، مادر

  • dir="rtl"> با اعلام روز پدر موجی از سردرگمی را فرا گرفت

  • یه بار یه آقای خوش غیرت کتاب می نویسه اول کتابش مینویسه تقدیم به پدرم که دوست بابام بود

    style="color: black;">

  • یه آقای خوش غیرت می خواد سر مچ زنش رو بگیره

    با دوستش قلاب میگیره وقتی میره بالا با خنده میاد پایین دو سه بار همین کار رو می کنه تا اینکه دوستش عصبانی میشه میگه خب چیه چرا میخندی؟ میگه آخه تا حالا کون

    عباس آقا بقالی رو لخت ندیده بودم

  • به آقای خوش غیرت می گن شما به زندگی پس از مرگ اعتقاد داری؟
    میگه صددرصد . من خودم دو سال بعد از مرگ پدرم به دنیا اومدم

  • ترکه و رشتیه

    میرن جهنم . رشیته می پرسه چه جوری مردی؟ ترکه میگه از سرما تو چی ؟ میگه من از تعجب ! رفتم خونه دیدم زنم خوابیده همه جا رو گشتم ، توی اتاق ، زیر تخت ،

    توی انباری ، توی کمد ، خلاصه دیدم هیچ کس نیست از تعجب سکته کردم ترکه گفت : خاک بر سرت اگه توی فریزر رو می گشتی نه من می مردم نه تو

  • رشتیه میگه به 4 دلیل عاشق زنم شدم . . .
    1- با چهار تا مرد دیدمش گفت دوستامن .. فهمیدم صداقت داره
    2- دفعه بعد باچنتا مرد دیگه دیدمش , سرشو انداخت پایین . . فهمیدم که نجابت داره . . .
    3- رفتم در خونش دیدم صف کشیدن . . گفت برو ته صف . . . فهمیدم که عدالت داره . .
    4- رفتم در خونه مادرش دیدم یک صف هم اونجاست . . .فهمیدم اصالت داره

  • رشتیه به دوستش میگه تهران عجب جاییهااا…… از در ترمینال

    که می ری بیرون … با یه ماشین آخرین سیستم می یان دنبالت …. بعد می برن بهترین رستوران شام می دن از اون ورم دربند و درکه و قلیون و حال بعدم بهترین هتل و

    چه تختی و رخت خوابی .. صبحم کلی پول می زارن تو جیبت و ….. … رفیقش می گه : برو بابا … تو که تاحالا تهران نرفتی … می گه: من نرفتم خانمم که

    رفته

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد